Foto dreams

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna - 31 mars 2012 20:07

You light up my world like nobody else! but not now cause it's earth hour!

I dag har jag bara slappat!

Lite tråkigt kanske men såå skönt!

I morse fixade jag ett nytt pass och efter det gick jag på gudstjänst så jag fick ingen sovmorgon.

Ikväll kommer jag inte göra något speciellt, bara chilla och släcka ner kl 20:30 såklart! så nu släcker VI!

- Canon EOS 1100 D

ses!

Av Johanna - 30 mars 2012 21:15

Hej hej! idag är det fredag, ska bli så skönt att luta sig tillbaka och bara slappa.

Sitter nu och myser efter en god  middag ska nog snart titta lite på TV och bara njuta av fredagsstämningen!

Men först ska jag dela med mig av lite bilder som jag hittat i mina arkiv!


                                                 VATTEN

       

               

Droppa lite vatten på en CD-skiva och vips så får du ljuvliga droppar som bara skriker om att bli fotade! Det här är första gången jag fotar vatten och jag tycker att det gick ganska bra, vad tycker ni?

TGIF! = thank god it's friday!

- Ses & kommentera gärna!

Av Johanna - 30 mars 2012 19:20

    

Lite bilder på en otroligt vacker solnedgång hos min mormor och morfar.

Njut!

Canon EOS 1100 D (standard objektiv 18 mm)

- Ses * 

Av Johanna - 30 mars 2012 18:19

Hej!

Jag har nu startat en ny blogg! i den här bloggen kommer du kunna följa min passion för fotografering, ni kommer även kunna hitta både recept och pyssel. en lite tydligare presentation kommer senare men just nu är jag helt inställd på att få ordning på utseendet och annat jox.

Ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna och jag är en glad och kreativ fjortonåring! Jag älskar att fotografera så iden här bloggen kommer du kunna följa mitt äventyr som kallas livet genom en kameralins!
Hoppas du hänger med!

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards