Foto dreams

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Tema!

Av Johanna - 31 maj 2012 14:54

Heej!

Igår var jag på fotokurs och vi gjorde en väldigt rolig övning men också lite svår övningen heter Fotomaraton!

Man får ett ord eller en känsla som man ska försöka fotografera.

Det första ordet var rörelse:

                         

Vi stötte på ett riktigt duktigt band som repade inför en föreställning. Dom var ett väldigt bra motiv för temat rörelse.

Det andra temat var utanförskap som är ett ganska svårt att fotografera tycker jag.

         

Jag fotograferade min fotoklubbs kompis Linus. För att öka känslan av utanförskap så tog jag i svart vitt.

Vad tycker ni, fångade jag känslan utanförskap i bilderna?

Nästa tema var kaos:

        

Jag sänkte tiden som jag samtidigt vred på kameran det gav ett suddigt täcke över hela bilden. På den sista bilden ville jag framhäva vilket kaos alkohol kan orsaka.

Det sista temat fick man bestämma själv vad det skulle vara och jag valde temat konst:

                    

Lite olika konst men båda fina på sitt sätt.

Nu ska jag snart på fotbolls träning!

-Ses!

 
 
Becca

Becca

1 juni 2012 15:01

Svar: Tack så jättemycket !

Kommentera på andra bloggar då brukar det trilla in lite folk :)

http://fotobex.blogg.se

Johanna

3 juni 2012 21:41

Tack!

 
Ingen bild

Erica

2 juni 2012 19:57

Så bra är du!

Var skickar du bilderna? :) <3

Johanna

3 juni 2012 21:41

Dom kommer snart ut på bloggen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 juni 2012 08:58

Heej! Jag skriver nu i all hast! Jag ska åka iväg till min kompis sommar ställe nu och jag vill bara säga att bloggen ligger på is under några dagar! Men jag kommer tillbaka och då med massor med bilder från Småland! men här kommer lite bilder f...

Av Johanna - 22 juni 2012 00:20

Heej! Här kommer bilderna från dagen!           -Ses ...

Av Johanna - 21 juni 2012 13:14


Heej! Vilket väder kommer precis lagom nu när jag har piggnat till lite! Jag ska sticka ut och fota nu men först tänkte jag lägga ut en liten bild. -Ses!    ...

Av Johanna - 20 juni 2012 16:40

Heej! Igår var jag men Sara, det var jätte kul men idag är jag tyvärr sjuk! Jag hatar att vara sjuk på sommarlovet men vem gör inte det? idag skiner solen också och jag ligger inomhus och mår illa. Usch! Men jag hoppas jag mår bättre imorgon s...

Mac

Av Johanna - 19 juni 2012 09:49

Heej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge! Men här kommer några bilder på på lilla Mac.     Ses! <3 ...

Presentation


Jag heter Johanna och jag är en glad och kreativ fjortonåring! Jag älskar att fotografera så iden här bloggen kommer du kunna följa mitt äventyr som kallas livet genom en kameralins!
Hoppas du hänger med!

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards