Foto dreams

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Johanna - 6 april 2012 17:46

Vad har hänt med vädret egentligen?
Ena sekunden regnar det andra snöar det och mitt alltihop så stannar allt upp och solen kickar fram.
Aja, idag har jag nästan bara åkt bil. Efter att vi (min pappa och min bror) fixat några ärenden åkte vi till ett havs hus där över hundra olika arter av djur som lever i svenska vatten finns.
Det var väldigt svårt att ta kort på fiskarna eftersom det var så mörkt. Men lite annat kan man ju ta kort på.

             

Min farmors lilla och trötta hund Mac

 

             

Även om regn kan vara så tråkigt så an det vara ganska fin också!

           

Som jag sa förut det blev inte så fina kort! Med kul var det!  tycker inte ni att denna bläckfisk ser väldigt läskig men också väldigt söt ut?!

-Johanna

Presentation


Jag heter Johanna och jag är en glad och kreativ fjortonåring! Jag älskar att fotografera så iden här bloggen kommer du kunna följa mitt äventyr som kallas livet genom en kameralins!
Hoppas du hänger med!

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards