Foto dreams

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Johanna - 9 april 2012 20:16

Heej!
Imorse så gick jag på en påskgudstjänst. För ni som inte vet det så ska jag konfirmera mig! Och en annan sak som ni kanske inte visste är att jag ska åka till Berlin (konfirmation läger) så jag kommer troligen inte kunna blogga. Men jag kommer tillbaka på söndag med massa spännande bilder!
Idag har jag som jag sagt gått på gudstjänst sen köpte jag ett par nya joggning skor och till sist var innebandyträning!
Kameran låg tyvärr kvar på hyllan hela dagen så idag blev det inga foton. Men det kanske var bra för det hade inte blivit några roliga bilder för det regnade hela dagen.  
Min nya sko! super sköna!
Ha det bäst! Hörs imorgon! 


Presentation


Jag heter Johanna och jag är en glad och kreativ fjortonåring! Jag älskar att fotografera så iden här bloggen kommer du kunna följa mitt äventyr som kallas livet genom en kameralins!
Hoppas du hänger med!

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards