Foto dreams

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Johanna - 22 april 2012 19:53

Hej!

Nu är jag tbx! tog en liten paus från bloggen pgd av dåligt väder och allmän lathet! Men nu är jag här igen och tänkte börja med att visa lite bilder som jag tog idag.

                         

Vad tycker ni?

Idag har det regnat här i GBG som ni säkert ser på bilderna. Idag har jag har spelat fotbolls match mot näset och jag skippar att berätta resultatet, för näsets skull såklar ;)  Sen var jag så sjukt trött att jag bara krascha i soffan och somnade nästan. Anledningen till att jag var så trött var att mina två sjukt pigga kompisar sov över och vi somnade inte försen kl tre! lite sent kanske? Aja efter min stört dykning ner i lathetens dimma gick jag ut och fotograferade lite och ni har ju redan sett resultatet! Sen har jag pluggat också

- Duktigt Johanna!

Sen har jag inte gjort så mycket, ganska chill dag faktiskt!


-Ses alla små kycklingar! Ne johanna det där jag väldigt töntigt avslut fy på dig!

Presentation


Jag heter Johanna och jag är en glad och kreativ fjortonåring! Jag älskar att fotografera så iden här bloggen kommer du kunna följa mitt äventyr som kallas livet genom en kameralins!
Hoppas du hänger med!

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards