Foto dreams

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Johanna - 18 april 2012 14:50

När jag var i Berlin så besökte jag (och min konfirmations grupp) en djur park som låg i centrala Berlin! Det var jätte kul men vi var där alldeles för kort tid så vi han inte utforska hela djurparken även om vi var där i på två timmar!

Det fanns över 140 arter i djurparken och dom jag såg verkare trivas! Men det var en ganska udda känsla att vandra runt och kolla på exotiska djur när det syntes skyskrapor i bakgrunden!

                                                  

         


Berlin resa #2




                                                          

Det var jätte fint väder som ni ser på bilderna och det var en underbar dag att vara ute på!

Väldigt söta djur tyvärr inte lika fina bilder det var väldigt svårt att ta kort genom glas och galler!

Vilket är ditt favorit djur?

-Ses  :)

Presentation


Jag heter Johanna och jag är en glad och kreativ fjortonåring! Jag älskar att fotografera så iden här bloggen kommer du kunna följa mitt äventyr som kallas livet genom en kameralins!
Hoppas du hänger med!

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards